DSC_0440.JPG

Is het je weleens vaak overkomen dat:

  1. Er geen geld is voor eten, de ov-kaart, mobiele telefoon, etc.

  2. Er geen geld is om de rekeningen te betalen

  3. De incasso of deurwaarder brieven blijft sturen

  4. Dreiging zijn voor afsluiten of huis ontruimen

  5. Je inkomen is stopgezet en weet niet wat je moet doen

 

Of dat je het niet leuk vindt om:

  1. Nog zuiniger te gaan wonen dan wat je al doet.

  2. Elke maand te berekenen wat je met je geld moet doen

  3. Brieven te lezen, laat staan begrijpen of te schrijven

  4. De deurwaarder of incassobureau weer te bellen 

  5. In het Nederlands jezelf te uiten of iets uit te leggen want je moedertaal is papiaments * spaans * engels.

 

Herken je een van deze situaties, en wil je geholpen worden?

Bel of mail ons. Wij maken een vrijblijvend afspraak om de mogelijkheden te bespreken.

WIE ZIJN WIJ

In de middeleeuwen waren Ridder, de beschermers van het bezit van hun meester. Bij zijn in dienst treding legt de Ridder een eed van trouw af, om het vertrouwen van zijn meester te winnen.

 

Mijn naam is Cientje Verhagen-Richardson, en ik heb gekozen om benoemd te worden als uw professionele bewindvoerder onder de naam van De Ridder Beschermingsbewind.

 

En alvorens mezelf benoembaar te stellen, heb ik mijn eed van trouw afgelegd door mijn opleiding, werkervaring en onderneming te laten toetsen door het Kwaliteitsbureau CBM (curator, bewindvoerder en mentor).

 

Net als de middeleeuwse ridder, houden wij ons aan gedragscode, zodat u vertrouwen en rust heeft in uw dagelijkse leven: 

 

  1. Rechtschapend: open zijn in wat wij voor u doen.

  2. Trouw: onze afspraken zoveel mogelijk nakomen.

  3. Eer: zorgen dat u tevreden blijft over ons werk.

  4. Nederig: een gelijkwaardige omgaan.

  5. Barmhartig: medelevend zijn met uw cultuur, woon- en leefsituatie.